baby fotograferingen

I tisdags var vi till Fotoateljen i Gamla Linköping och tog foton på oss tre i familjen.. Vi beställde extra kort till morfar, mormor, farmor och farfar, mormors mor och morfars mor med. Binning och Henke blev jättefina på kortet, men jag såg ut som en mupp. Men man får väl "offra" sig för familjen, Henke log och Binning tittade, på kortet där jag blev bra såg Henke sur ut och Binning blundade. Menmen, det finns ju andra kort som är bra på mig..

Igår hade vi mest familjemys och tog det lugnt, kollade på film.

Idag har vi också tagit det lugnt mestadels, Binning och jag gick en promenad runt banvallen.. Det tog ungefär 50 minuter och när vi kommit halvvägs= längst hemifrån började det regna, men det gick ju bra ändå.

Idag fick vi papprena från Skattemyndigheterna också, Binning heter officiellt Binning från 24 april. Kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback