Främmande..

Idag kommer pappa, Pia, David, Camilla och farmor och hälsar på! Dom är förmodligen här vilken minut som helst nu, pratade precis med Camilla på telefon och dom var inte långt borta. Ska bli kul att träffa dom och kul att dom får se lilla Binning med.

Idag har Binning på sig sin gröna body och ett par blå- och grönrandiga byxor, till det har han sina "Born to be a biker"- stumpor (dom är ljusblåa)..

Nu ringde Camilla precis, dom är tydligen utanför Borensberg och yrar omkring, men dom kommer om 20 minuter ungefär. Knasigt!

Idag har jag skrivit och klippt och klistrat lite till Binnings "Den Första Boken", värt att notera är ju att det faktiskt är Binnings andra bok. Den första är ju Händiga Hanna fixar (eller lagar, jag kommer aldrig ihåg vilket ord det ska vara) bilen! Jag har skrivit i allting vi kan skriva i just nu, nu måste vi framkalla filmrullen som sitter i kameran också, då får vi gravid-bilderna på mig och alla de första bildernaBinning som vi har tagit. Hoppas det finns några som blev riktigt bra! Camilla har tagit med sig massa kort som hon framkallat också, det ska bli kul att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback