Poltergeist- Binning..?

Idag har vi hämtat fotografierna från i Tisdags, jag blev inte så konstig som jag mindes att jag blev och det var skönt! Sen har vi varit till mitt gamla jobb (Blandaren, hemtjänsten) och hälsat på, alla tyckte förstås att Binning var jättesöt och liten (?). Men han växer ju så fort!! När vi kom hem efter Linköping spydde Binning som i Poltergeist, sa Henke iallafall. Det är ingen film jag kollar på, ens under hot så jag vet faktiskt inte. Men det sprutade ut mjölk kan jag lugnt säga!

Idag har Binning på sig kläder vi lånat från Sigrid; "i am cute"- dressen och en body med en ekorre och en räv på.

Härligt! Nu har Binning precis gjort en bajs-blöja, men det kan ju hans pappa ta hand om eftersom jag haft Binning hela dagen och bytt massa blöjor på hans pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback