superfräsch mamma!

Idag har jag duschat och rakat benen! Jag har ju liksom inte nått ner till benen på ett tag så det var välvuxet, kan jag lova.. Känner mig som en ny människa. Jag har ju förstås duschat efter förlossningen också, det var mest benen som varit försummade, så ni inte tror att jag är hur äcklig som helst.

Tänkte att jag skulle skriva lite vad Binning har på sig för nånting varje dag också. Idag har han på sig sina ljusblåa "Newborn" - byxor som han fick av moster Camilla och under har han en vit långärmad body med blåa svampar på, som vanligt är han jättesöt!

Nu kan jag nog inte skriva så mkt mer, för Binning ligger i mitt knä och jag får snart kramp i armarna om jag ska skriva mer.

Framöver, när jag fått lite bilder av mina systrar så ska jag försöka lägga upp nån, så ni får se underverket.


Kommentarer
Postat av: sonja

Jag har inte rakat benen sen förlossningen och jag födde ändå min dotter i slutet av oktober -05! :) jag tycker inte det är värt kraftutlägget. Grattis föresten, det är såå härligt! Jag längtar redan efter fler... innan min dotter föddes hade jag ju knappt en föraning om hur kärlek kan kännas i hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback