bildet från kusinträffen..

Lite bilder från kusinträffen 5 aug (jag har några fler som jag inte har laddat upp också, Christer  fastnade tydligen inte på ett enda och Patrik blev bara med på ett hörn men annars är nog de flesta med, förutom Sarah och Henke):



Camilla, Fanny och Max



Alva, Adrian, mormor och Felix



Todde, Bert, Sigrid och Kerstin



Mats, Tony, Sussie, mamma och lite Patrik

Det finns ett nytt inlägg från idag längre ner!

Snart ska vi åka hemåt, jag ska rida och om jag hinner tänkte jag prova att tapetsera några tidsskriftssamlare. Eva och Lasse hade en skvätt tapetlim kvar som jag kunde ta, toppen.

Jaha, Henke kom precis in i 5 sekunder och meddelade att vi ska stanna en timme til, han ska tydligen greja i garaget. Tur att Eva köpte senaste numret av Lantliv som jag kan läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback