Cattis i yrkeslivet..

Idag har jag jobbat några timmar till, vi hann inte riktigt klara igår ju. Idag var vi i Sjögestad. Nästa vecka ska jag följa med Solla, Cissi och Arvid på städning på torsdagen. Det här betyder att jag kommer få ut ungefär 3000 kronor! Skönt, det är två stallhyror och en skoning + kanske lite mineraler till Carmensita.

Just nu är hela familjen uppe hos Eva och Lasse, Henke har mekat hela dagen men han skulle hit och hämta några grejer till folkracebilen och då passade vi också på att komma hit en sväng. Innan vi ska hemåt måste vi förbi Ljungsbro och handla + hälsa på Micke och familjen.

Är det barnbidrag idag?

Imorgon blir det hästutställning i Valla. Vi ska möta Helené och Oliver vid IKEA kl.8.30, det innebär lite sovmorgon = skönt. Cissi ska ställa ut sina tre shettisar, eller ja Hällifant är inte hennes och han ska säljas på auktionen i Vreta Ägg på söndag. Det är inte utan att man undrar vilken stackars familj som ska köpa den jättesöta men inte så välbehandlade ponnyn som inte går att sko. (Han har blivit illa behandlad innan han kom till Cissi alltså).

Idag har Binning på sig massa kläder från Camilla: Mössa PoP, snobbenstrumpor HM, gråa mysbyxor HM och Leksandsbodyn (just nu har han bara bodyn på sig). Imorse hade han jeansjackan från pappa, Pia och David också. Det var bara 12 grader på morgonen, jag hade fleecetröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback