Grejat..

Idag har vi hjälpt pappa o co att riva den gamla boden som var byggd mot lillstugan, det tog 4 timmar ungefär och det var jag o Henke + mina systrar o lillesyrrans kille.. Som tack fick vi pizza efteråt, mums! Nu på kvällen har vi varit uppe hos min morbror med familj och hälsat på. Vi fick se både min morbror och hans fru rida, jättekul och en trevlig häst som har på prov. Efter och före ridningen fikade vi lite och pratade, mycket trevligt. Dom hade ett jättegulligt föl i stallet med, fast det var lite väl ouppfostrat för min smak, det kanske berodde på att det var ett så gulligt "litet" ponnyföl. Man kan ju tänka att dom blir stora dom med, och inte lika kul då..

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen är det sängen. Imorgon tänkte vi träffa min mormor, kanske farfar(?), min lillesyrra och på kvällen blir det Akropolis (grekisk restaurang) med farmor, ena syrran o lillebrorsan. Mums, jag längtar redan..

Idag har Binning på sig sin Leksandsbody, eftersom vi var i Dalarna tänkte jag att det skulle passa och förmodligen kommer han bara använda den när vi är här och sen sätter Henke stopp för ev. fortsatt användning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback