Internet-tid?

I don´t think so. 00:22:18 står det på internetanslutningen. Aktiv tid: 00:04:12 max jag har hunnit betala några räkningar. Första gången jag försökte hann jag inte ens logga in förrens det kom ett obehagligt ljud från Binnings blöja, sekunden efter kollade jag ner och det kom upp en present på ryggen på honom. Not nice. Det var bara att bära ner honom, jag var mycket noga med att inte få nåt på mig, och byta.. Väl uppe igen tycker jag att det börjar lukta så äckligt, dock inte som hans vanliga björn-dödar-fisar. Jag kollar blöjan och javisst, som ett brev på posten. Igen. Den här gången hann jag slå in svarskoden till internet och när jag kom upp igen hade jag faktiskt blivit inloggad. Just nu ligger Binning och sprattlar på madrassen här brevid, som genom ett under nöjd med tillvaron.

Nu är det idol, och jag missar det nästan skit!


Kommentarer
Postat av: Helene

Heja Binning! Håll mamma sysselsatt. =) Vad har du gett han via tutten, mysigt när det lixom räcker låångt upp på ryggen! Allt bra annars? Kram

2006-08-29 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback