jag har blivit utmanad

Tusen tack till Lotta, som fått mig att till sist känna mig som en äkta bloggare, eftersom jag blivit utmanad!
PS) nya inlägg längre ner..

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1) Restaurangbiträde, McDonald´s
2) Djurskötare, flera olika ställen
3) Vårdbiträde, Blandaren
4) Städar, överallt

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1) Maid in Manhattan
2) Du har mail
3) Cry baby
4) Bring it On

3) Fyra städer jag har bott i:

1) Hedemora
2) Linköping (om Berg, Vreta Kloster och Ljungsbro verkligen räknas till staden?)
3) Motala (eller ja, "centrala" Fornåsa och på landet Fornåsa)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

1) Alla animal rescue på Animal Planet
2) det mesta på animal planet

5) Fyra ställen jag vill åka till:

1) Las Vegas, vi ska gifta oss på ett Elvis bröllop
2) en varm strand i typ Spanien eller Grekland
3) Paris
4) nån stans på den franska landsbygden

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

1) blogg
2) lunar
3) hotmail
4) blocket

7) Fyra favoriträtter:

1) laxfilé i gräddfil- och sweet chilisås
2) kött o pommes
3) pizza
4) farmors köttbullar

8) Fyra ställen där jag trivs:

1) hemma
2) i stallet
3) i österby (hemma hos pappa)
4) hos Henkes päron

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:

åhh vilka ska man välja..?!
1) Helené
2) Camilla
3) Ida
4) Sonja


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gullan! du glömde "bring it on" som film du kan se om o om igen...how could u?

2006-08-25 @ 13:05:16
Postat av: Lotta

ja, den stora frågan är ju om de "samhällena" räknas till linköping... ;0P men det gör de väl skulle jag tro =0)
och frågan är väl om fornåsa räknas till motala... hehe. du tycker om att bo på landet ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback