min dag idag

Idag har jag kollat på "Sweet Home Alabama", det är såå gullig. Sen såg jag lite av McCahans också, stackars Jessie som träffade en söt kille och fick sin första kyss, men sen visade det sig att han var hästtjuv. Om jag inte missminner mig dör han, jag såg inte klart för vi åkte och handlade slut på alla våra pengar istället.

Jag har fått recept på smörgåstårta av Lovisa med, det var snällt för hon gör alltid jättegod smörgåstårta.

Nu på kvällen har vi kollat på OCC, ett riktigt sevärt avsnitt, dom byggde en chopper till ett fan. Han började nästan gråta, men bara nästan för om han börjat gråta hade han fått spö.

Idag har Binning på sig samma kläder som igår, det beror enbart på att det var Henke som klädde på honom imorse.

Annars är det mesta som vanligt, förutom att jag har en helt enorm häst-ångest.. Jag har inte ridit henne på ett bra tag för att jag trodde att Henke skulle jobba borta = jag har ingen möjlihet att rida. Men han har inte jobbat borta än. Fuck. På torsdag ska hon stallas in och hon behöver skos om med. Ångest ångest ångest.

folk

Max, Eva, lite Alex, Lovisa o Micke påväg till Ljungsbro marknad i fredags.

fredags

Max, lustigkurren Lasse, Henke o Binning som slappar i vagnen. Tänk den som hade det varmt och gosigt och blev omkringdragen i en vagn.. Det vore nåt för ruggiga höstkvällar!

skitkatt

Kattfaaaaaaaan!!!

Kommentarer
Postat av: annika

ha! gillar kattbilden. är kattfan er? :-)

Postat av: Sara

Haha, söta katten :D Det är så det ska gå till. Mööörda all konkurrens :P

2006-08-29 @ 18:04:33
URL: http://nooby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback