Prällen i Fornåsa

Idag har prästen varit hos oss och hälsat på, diskuterat dopet.. Vi har valt psalmer och dådär, varje gång jag sa "sång" rättade han mig lite diskret till "psalm". Men för mig är det ju sånger!

Annars har jag diskat och duschat, betalat räkningar åt Solla, pratat med FK om att jag måste ha pengar. Dom skulle fixa det sa dom.. Farmor ringde och tackade ja till dopet också, kul att hon kommer!

Just nu är vi uppe hos Eva o Lasse och kollar på "I Huvudet på John Malcovich". Till ikväll har vi hyrt "Babas bilar", det ska bli kul att se den. Det blir mestadels hyrfilmer när man har småbarn och inte så mkt bio, det gör inget men ibland är det kul att komma iväg och få bio-upplevelsen också.

Idag har Binning på sig den ljusblåa "Baby Mini-agent" bodyn han fått av moster Sarah (storlek 80), de gråa byxorna från Anne i storlek 68 (rätt tajta men tunna och bra, fortfarande). Strumpor från Camilla Pop såklart! Jag har tagit fram hans kläder i storlek 80 nu, alla 74 kläderna var ju i tvätten och hoppsan sa att iallafall bodyn jag tog nu passade perfekt. Storlek 9-12 månader om nån undrade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback