släktträff o hemresa

nu är vi tillbaka i Östergötland efter ungefär en vecka i Dalarna. Vi är uppe hos Eva och Lasse just nu, vi har lämnat två söta kattungar till dom, vilket dom inte har en aning om eftersom dom inte är hemma. Dom är iallafall på ingående så vi får se om det blir deras kattungar eller våra.. Jag antar att det blir deras, men om dom inte vill ha missarna måste dom ju ha ett hem! Vi tänkte ta med Bärnst-Gunnar o Findus med hem igen idag.

Hemresan gick bra, fast det var jättevarmt..

Igår var vi på hästhoppningar på HBR och på kvällen var det en liten släktträff hemma hos mamma. Det var mammas kusiner Tony, Sussie och Patrik + Sussies familj: Todde, barnen Fanny, Max och Felix. Sen var det mina morbröder med familjer också. Det var supertrevligt och kul att träffas, jag har inte träffat Sussies barn förrens nu och Fanny är liksom 13 år. Bilder kommer i veckan, i bästa fall ikväll men det beror på hur pigg jag är efter att vi packat upp och målat garaget. (Vi har sagt att vi ska måla garaget idag, vi får se om det blir av eller ej).

Binning har fått jättefina kläder i present av Sussie o co och från Vivi o Roffe med. Det kommer förstås bilder på det med efter hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback