Städat!

Jag har jobbat alltså. Binning o jag, Solla, Cissi o Arvid har varit 7 timmar i Vidingsjö och städat idag. Solla sa att det ändå var ett rent hus, antar att det var ok tidsmässigt då. Skönt att tjäna lite cash! På tal om cash, verkar det vara en helt enorm brist på just det den här månaden. Idag fick jag en insättning från a-kassan på typ 3000 och imorgon får jag 308 kronor från nåt annat ställe? Jag hoppas verkligen att det inte är allt jag får från försäkringskassan. Suuuck, jag hatar när det alltid ska vara så lite pengar jämt, det skulle faktiskt vara skönt om man hade lite över ibland.. Jag ska få pengar från Solla för att jag jobbat med men dom kommer gå direkt till Carmensita.

           

Bild 1: En bild på mig från igår.  Bild 2: Binning slappar medans jag, Solla o Cissi städar.
Bild 3: Camilla skickar MMS till mig, vilken gullunge  Bild 4. Arvid i hinken när vi vuxna städar.

Förut skulle Henke få Binning att somna och då sjöng han "När Cattis har lagt sina elva små ponnys och bundit fast dom i svansen" rätt kul tyckte jag..

Idag har Binning haft på sig den svart- och vitrandiga tröjan från sin mormor, strumpor från Camilla och jeans från mig. Just nu råder lite klädbrist för att Henke inte har tvättat i tid, jag har faktiskt tvättat två maskiner men bara hängt upp en.. Tänkte hänga upp den andra när jag är klar här.

Idag kom det ett paket på posten, doppresent till Binning från min farfar och Gun. Vi har inte öppnat det utan Binning får öppna det på dopet sen.. Kul med paket iallafall (på posten menar jag då)..

Imorgon kommer prällen och ska planera inför dopet. Vi har noll koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback