Tusen tack..

..till världens underbaraste Lotta som har förklarat hemligheten med länkarna för mig. Nu känner jag mig supersmart, som en riktigt bloggare!

Lena! Nu är det inte roligt längre.. Men jag ska självklart fixa till det lilla stavfelet, igen. Jag måste fått en släng av dyslexi på sistonde.

Dagen igår: Vi var på Ljungsbro marknad med Micke, Lovisa, Alex, Max, Obelix och Eva o Lasse. Kul, fast mest vanliga marknadsgrejer såklart. Vi köpte lantchips och massa nybakat bröd, mums. På kvällen såg vi "Babas Bilar", den var rolig. Som en svensk gangster-action, kul att Rafael Edholm gjort en sån icke-svensk film! Sånt måste uppmuntras..

Min dag: vaknade sent, åt  frukost (tekaka), klippte gräs fram till att det började regna. Henke har varit till skroten med en bil-last bestående av skräp, framöver ska vi åka till Biltema och köpa färg till garaget. Ja, annars är det väl lugna puckar hittills. Vi kanske åker till Eva och Lasse med, Henke ska skriva en jobbansökan.

Idag har Binning på sig en orange tröja, ett par mörkblå byxor som det står P på högra "skinkan" och ett par gröna strumpor. Camilla har köpt alltihopa och kläderna är från Polarn och Pyret..


Kommentarer
Postat av: Lotta

hey - du kan ju nu! ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback