krockat

Idag har jag krockat 740:n. Binning och jag skulle åka till stan men då kom jag på att jag hade glömt alla våra presentkort hemma. Alltså skulle vi vända, jag kollar alla speglar, bromsar in och blinkar vänster. Då kommer en bil över backkrönet och ska köra om precis när jag svänger. Krasch rätt in i förardörren, glas överallt och plötsligt sitter ratten högre upp än vanligt. Jag fick klättra ur bakåt och sen ringde jag Lasse, som jag visste jobbade hemifrån idag, han fick komma och hjälpa oss. Allt gick bra med oss iallafall, bilen var det väl värre med, men det var världsliga ting sa Lasse och pengar kan man alltid tjäna nya till en bil..

Ja det var ungefär vad vi har gjort idag. Vi var till stallet också, men där var det redan mockat. Jag har ringt Kjell, han ska komma och sko om henne imorgon. Annars är det väl lugnt antar jag, trött bara eftersom Binning sovit dåligt inatt med. Vi kom upp vid kl.10.20 imorse för då var B jättepigg, inte jag dock.. Tror att det är läggdags för mig snart, är hur trött som helst och säkert chockad också..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej sis!
Oj, lät inte så bra det där heller! :/ Men tur att det gick bra! Ni har inte ont någonstans?
ta hand om er! kramar Camilla!

2006-12-28 @ 20:54:28
Postat av: Helene

Det där lät inte roligt.. Tänk på att chocken kommer en bra stund efteråt!!! Försökte ringa förut, men upptaget! Ringer i morgon o ser hur ni mår! Massor med kramar // Helene

2006-12-28 @ 21:29:57
Postat av: lotta

ojojoj!
glad jag är att du och sonen din är okej!!!
shit, vad läskigt. ja, när det händer sådana grejer då livet står på spel är alla materiella ting värdsliga saker.

2006-12-28 @ 23:36:08
Postat av: annika

oj hjälp usch fy va hemskt! vilken tur att ni klarade er! och tur att det inte var på binnings sida kanske? matieriella ting går alltid att ersätta, värre med kroppar o så. tur i oturen. kram på er!

2006-12-29 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback