Världens gulligaste lilla skratt

har förstås Binning! När man killar honom "gigglar" han . Skrattet är mer som ett litet glädjetjut, supergulligt.

Annars är det mest stallet och rida, lite jobba och mycket Binning på dagarna. Jag har jobbat hela helgen, ska jobba ikväll och på onsdag kväll också.

Jaa julstressen håller på att få tag i mig med, jag har bara gjort julköttbullar.. Men det blir lite knytis på jul, Eva tar tex med skinka. Jag ska ta tag i samordningen lite nu i veckan tänkte jag. Julklappar blir väl också total panik nu i veckan när lön och barnbidraget kommer ungefär samtidigt. Jag har nästan inga ideer om vad jag ska ge vem, tur att Camilla har fixat till en del uppe i Dalarna redan. Jag har fixat till David och Binning. Jag vill ju ge roliga personliga presenter och det känns lite sent att beställa från internet? Vi får väl se..

Ajöken och ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback