bilar..

Först och främst: jag har skrivit ett till inlägg idag, så det är bara att scrolla ner och läsa det med.

Jaha, bilar och åter bilar. I onsdags var vi här uppe (hos Eva och Lasse), Henke mekade med 32:an. Igår var vi på folkrace, Henkes brorsa körde. Han blev avknuffad i första heatet, i andra kom han 2:a och i sista hamnade han ute i sanden för en styrled gick av. Trist för bilen gick som bara tuusan! Henke la bud och fick en 745:a som han blev av med i vintras, den ska ha köra med på kombiracet 20 aug säger han.

Idag är vi hos Eva och Lasse, Henke håller på och panikmekar med 32:an och jag är glad att jag red imorse eftersom jag inte har en aning om hur dags vi kommer härifrån. Just nu är han ute och kör den iallafall låter det som, förhoppningsvis är den klar nu. Vi måste ju handla också..

Just det, panikmekningen idag har ju en orsak, imorgon ska vi på Power Hot Rod Reunion i Malmby. Den är tydligen på ett flygfält och det skulle var extremt varmt där och ingen skugga sa dom. Den här gången ska jag ta med ett lakan, det måste ju gå att spänna upp det och få lite skugga nånstans.

Det var nog alles, neeej! Förresten! Ni kan aldrig gissa vad Henke hittade i söndags i HALMSTAD av alla ställen! Mellan grillen och extraljuset på bilen låg våran vanliga telefon och skräpade, den har alltså åkt omkring på bilen i typ 2 veckor medans vi vänt upp och ner på huset när vi försökt hitta den. Och det var jag som slarvat bort den, inte Henke trots att han tog på sig skulden och allt. Mycket gentlemannamässigt eller också var det av erfarenhet, eftersom han brukar slarva bort grejerna och jag hitta dom. Menmen nån gång är det väl min tur att slarva och då gör jag det ordentligt. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback