busy busy

jag hinner ju aldrig blogga nuförtiden känns det som, det beror nog mest på att jag rider på kvällarna och det var då jag brukade sitta framför datorn förut. Sen sist har jag fixat stallplats, en stor fin box i ett stall som byggdes förra sommaren. Carmensita får (förhoppningsvis) 7 nya kompisar, hoppas dom kommer överens bara. Vi får se när jag vill stalla in, så länge det funkar är det ju smidigare att jag har henne här hemma.

Sen har jag oljat trädäcket en gång till och snart är det färdigmålat också, det blir ju kalasfint! Idag ska jag köpa färg till ytterdörrarna också.

Vad mer har hänt? Jag vet att det var nånting mer jag tänkte på.. Men som vanligt har jag inget minne..

Igår såg vi en bra och konstig kinesisk film "Seven Swords"

Nu ska vi åka och köpa färg!

Just det! Nu kom jag på det, vi har bokat tid för dop också..

Kommentarer
Postat av: annika

kul me dop! var ska det ske? vi döpte i ljungs kyrka. nora va 6 mån då. hon håller på att lära sig att gå med sin gåvagn... kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback