hemma igen!

Nu är vi hemma igen, vi har packat upp och snart är det dags för sängen. Jag håller på och skickar ett mail till mig själv med en meritförteckning så jag kan skriva ut den hos mina svärföräldrar sen.

På vägen hem stannade vi till i Svenljunga, där var det ingen hemma. Vi stannade i en liten håla som jag inte kommer ihåg namnet på också, där Lager 157 ligger iallafall, killen köpte ett par jeans för halva priset. Kalas! Vi stannade i Gränna och köpte polkagrisar också, my boyfriend har lovat att vi ska åka dit och kolla när dom gör polkagrisar nån dag. Jag är helt facinerad av polkagrisbakning, det är nog därför jag gillar Kajsa Kavat- filmen så mycket tror jag..

Nu är mailet klart, mot sängen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem:)
Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback