jag är trött..

Nu är vi uppe hos Henkes päron, Henke mekar med vår bil som jag körde sönder igår. Fast tydligen var den inte så sönder som Henke först trodde att den var. Det är alltid nåt, den hade tydligen skurit sa han först men sen verkar det som att det går att laga. Jag är inte så intresserad av bilarna, jag har inte nån större koll på hela altet. Tur att jag har Henke. Till mitt försvar kan jag ju säga att det inte var uppenbart att bilen pajat, värmemätaren hade gått i topp och jag trodde att den hade gått sönder, mycket logiskt tänkt eftersom den gick från att stå i mitten till att plötsligt ramla omkull.

Vi har varit på 4- årskalas hos Binnings kusin, käkat tårta och gett paket. Kusinen öppnade alla paketen i sängen, för det hade han gjort på morgonen och det skulle han fortsätta med. Han fick mest bara leksaker, ett par cross-stövlar av sin farmor och farfar..

Innan vi åkte på kalas släppte vi över Carmensita i den lilla hagen hemma, där fanns det fortfarande lite mat kvar. Igår regnade det lite hemma hos oss, jag hade hoppats på mer men det blev bara lite.. Det är alltid nåt för gräset men tyvärr tror jag inte på nån större tillväxt..

Ikväll ska vi grilla och kolla på Kill Bill vol.2, kul!

Binning är, för det mesta, naken. Idag hade han på sig sin Nike- outfit men fick ta av den efter hand..

Jag har skrivit ut en jobbansökan till IKEA som min kompis som jobbar där ska lämna in åt mig. Det är jag mkt tacksam för, vi får se om det blir nåt jobb eller ej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

ikea. enjoy ;0) jag jobbar där. ikea linköping, då såklart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback