jag blir vansinnig!

Jag hade precis skrivit ett jättelång, bra och uttömmande inlägg som försvann *grr*

Det funkar inte att lägga in bilder heller, trots att jag precis laddat upp 4 nya så får ni inte se dom. Bit er i tungan.

Jaha: Jag rider på, det går bra. Igår träffade jag en tjej som erbjöd en stallplats. Eller ja, hennes hästar går ute året om och det passar ju inte Carmensita. Jag tänkte att jag skulle gå dit och höra om jag kunde få se stallet (om det finns ett stall och inte bara en lösdrift eller nåt), för isånt fall skulle hon kanske kunna stalla in en av sina hästar om jag sköter mockningen och det. Skulle kunna funka, för min del iallafall.. Det blir ju lite varmare om man har bädd också. Vi får se hur det blir med allt, hoppas dom är hemma nu bara.

Igår var vi på Power Hot Rod Reunion i Malmby, Henke hade med sig 32:an och körde lite med den. Jag fick åka med ett varv, det var kul men jag måste typ ha en bälteskudde eller nånting så jag kan se ut genom fönstret.

På bilderna jag lagt upp har Binning på sig jättefina kläder också, men det får ni som sagt se ikväll eller nästa gång jag uppdaterar..

Ajöken

Kommentarer
Postat av: Lotta

tjenare!!!
det var inte igår ;0)
hur är läget med dig?
haha, japp jag dissar lunar, bloggar istället =0)
kramar lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback