tjihoo! jag har åkt V12:a!!!

Henke körde och jag fick åka med, jättekul, faktiskt!! Verklligen en upplevelse kan jag säga..

Idag har vi varit på Veidec i Mantorp och kollade på dragracingbilar. Vi såg inte när dom körde, typ 2 starter bara. Min ena sko gick sönder, mina bästa flip-flops. Jag är faktiskt ledsen över dem, det var ju både strass och klack + att dom var oerhört bekväma från första sekund. Jag får åka in till Skopunkten och kolla om dom har några andra jag kan köpa, vill ju inte ha lika igen trots att dom var så bra.

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, ska snart fara hemåt och kolla om vi fått nåt regn, det har regnat här inatt (jag såg en vattenpöl, det kändes exotiskt) och nyss kom det några stänk också..

På tal om väder kan jag ju erkänna att min väderförutsägelse inte riktigt slog in, tyvärr. Tur att jag inte lovade att äta upp min ena sko/ hatt eller nånting sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback