Besök dag 2..

Idag har vi varit hos Solla och hälsat på, Davve och jag kollade på alla djuren.. Vi fick massa gott fika och David spelade fotboll med Shakira, hon var lite för hårdhänt tyckte han men kan man förvänta sig annat av en halvårs- gammal rottweiler? Efter Solla var vi till Venus och köpte pizza, mums! Tur att det var söndag när jag åt pizza senast, annars hade det ju blivit två gånger redan den här veckan.. Försöker ju egentligen dra ner på allt onyttigt men det blir till att ta nya tag. På tal om det måste jag ringa Kjell och beordra hit honom nästa vecka för då ska jag för faaan börja rida igen!

Nej nu ska vi kolla på en film vi hyrt, kommer inte ihåg vad den heter men den är med Billy Bob Thornton och handlar om ett baseballlag (?) som är kassa, men som David så fint sa så: "fattar man ju hur det slutar: med att dom vinner serien"

Bild 1: Idag har Binning på sig sina röda och vita byxor från Polarn och Pyret med sin Bamse t- shirt till. Jättesöt, som alltid!

Bild 2: David som en liten fluga med tungan ute och Camilla med Binning i famnen i bakrunden.. (Hos Solla)


      

Kommentarer
Postat av: annika

ha! din lilla ögonsten har samma kinder som nora! :-) goa o nypa tag i! kram

2006-06-22 @ 13:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback