Camilla och David

Nu är Camilla och David här och hälsar på, dom kollar på fotbollen och vaktar Binning samtidigt. Binning och jag hämtade dom vid tåget kl.12 ungefär och sen kollade vi lite på stan. Jag köpte ett grått, ett vitt och ett svart linne på HM, ett paraply (svart) och ett smalt vitt diadem. Vi köpte godis på Panino, Camilla kollade MQ och jag var in på GrownInLife med och hämtade en instruktionsbok till min bärsjal (det var på tiden)!  Innan vi åkte upp till Eva och Lasse, på Lasses 51 års kalas, stannade vi på babyproffsen (köpte en sån här grej man har på barnvagnen, en gris, en ko och en badboll på rad som skallrar när man slår till dom) och Coop. Barnbidraget kom ju idag så vi handlade mat och blöjor. 

Idag har Binning haft på sig t-shirten som det står "Meet my buddies space invaders" på, jeansen från pappa o co och jackan som Camilla och Sarah köpte åt honom i Paris. Jättefint förstås. Han är lite förkyld med, det är lite svårt att hålla honom lagom varm tycker jag. Annars är han lite gnällig, dreglig och vill gnaga sig på händerna hela tiden, Lovisa och Eva sa att han kanske börjar få tänder men det känns lite tidigt tycker jag. Men vad vet jag?! Vi får väl se..

Jag la upp lite bilder från dagen med, Binning och Obelix (tänk att Binning också varit så liten och fjäderlätt), Lovisa och Obelix (Ni får vrida på huvuden eller ställa dataskärmen på högkant när ni kollar på dom första korten), Alex, Max, John och Victoria fyller vattenballonger utanför garaget, det var fullt krig och dom hade jättekul. David var också med och kastade, förstås.. Sista bilden är på Camilla, Binning och David när vi äter/ ätit glass utanför Bosses Glassbar på stan idag.. Jag åt ananas, nötkrokant och jordnöt självklart supergoda smaker alla tre!


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback