fotbolls- VM

suger verkligen om jag får säga det själv.. Kollar på matchen mot tyskland och det svenska försvaret är ju pinsamt dåligt och sen att man väljer att byta in en back till istället för att spela framåt är ju en gåta för mig som "lekman". Bör kanske tilläggas att det är första matchen jag ser i VM och att jag inte är särskilt intresserad annars, men man vet ju vad det går ut på.. Sen underlättar det inte med en partisk, puckad domare som hånler när han utvisar svenska spelare.

Annars har Binning och jag varit in till mamma o co en sväng, Sarah gav mig rygg- hand- och fotmassage det var superskönt! Binning fick bada i deras badkar + ligga naken på Camillas säng, jag sa att det var på egen risk..

Ikväll efter matchen ska vi följa med pappa och Pia till Fredrik och Jenny på andra sidan faluvägen tänkte jag.. Dom åker traktor och vagn till Säterdalen för att kolla på Boppers sen, dit orkar nog inte vi följa med.. Jag har ju inga hörselskydd till Binning heller..


Nu har Binning på sig sin ABC- body från mormors mor och de gröna Musse Pigg- byxorna från Paris (som han fått av sina mostrar)

Nu ska jag kolla klart på förnedringsfotbollen, men om jag inte orkar så tänkte jag hoppa lite på Davids studsmatta. Det är verkligen superkul att hoppa, men jag har noll kondis känner jag. Sist när jag provade hade jag andnöd i typ en kvart efteråt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback