Göta Kanal 2

Idag har Binning och jag varit hos Solla och hälsat på. Solla, Helen, Fredrik och Henrik från filmteamet (antar jag) byggde en fålla till kossorna som ska vara med i Göta Kanal 2, dom skulle spela in imorgon tydligen. Helen och Solla ska vara statister i Cloetta- kläder, dom kommer se jätteroliga ut.. Jaja, jag byggde inte hage jag grejade med Sollas skalenliga ritning av hennes djurstall, det verkar som att jag fick till det till sist iaf.. När vi kom tillbaka från hagen åt vi massa frukt och tårta, Cissi och Arvid hade kommit för att hälsa på också. Jättekul att träffa dom! Arvid kröp omkring och åt jordgubbar och bananer, det såg mest ut som att nån hade mosat en banan på hans kropp menmen..

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, Eva är borta och hämtar ett papper, Henke och Lasse mekar förmodligen i garaget.. Binning ligger brevid mig och sprattlar..

Jag ska skriva ut lite papper också, förhoppningsvis kan vi stanna i Ljungsbro på vägen hem och kolla på Obelix, Binnings kusin..

Dagens outfit: en blöja / naken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback