inget blir som man tänkt sig..

verkar det som. Eller? Kylarn pissade vatten idag igen, vi kunde alltså inte åka till stan som vi hade planerat. Menmen, det gjorde inte så mkt för mig, jag har diskat och dammsugit köket + hallen. Sarah dammsög vardagsrummet och sovrummet, kalasfint. Igår bytte jag gardiner i sovrummet också, dom nya är spets med ros- mönster på. Fina.

Idag har Binning på sig den gröna- och vitrandiga bodyn från Sarah och de röda Polarn och Pyret- byxorna från sin farmor.

Jag har inte riktigt tagit tag i uppladdningen av alla bilder än, det är så många och jag vill inte göra det samtidigit som jag är på internet. Imorgon lovar jag att det kommer bilder från midsommar m.m.

Just nu regnar det ute, lite trist men jag funderar seriöst på att gå en promenad ändå. Har ju inte rört mig på evigheter men däremot har jag käkat massa snask + kollat på film hela dagen.. Pip- Larssons Kastrullresan, den är verkligen mysig.

Jaja, det blir åtminstonde en promenad bort till Carmencita. På tal om det har jag ringt Kjell- brell men han har inte svarat.. Jag är rätt så less på honom just nu, han kommer ju aldrig som han sagt och jag vill verkligen börja rida igen nu. Nästa vecka ska jag ju rida Sollas hästar också verkar det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback