kiosk

Igår var vi hos Solla och satt i hennes kiosk, mest satt vi utanför i solen men vi hade ju hand om kiosken också. Det  var folk där hela tiden tyckte jag, både pensionärer och barnfamiljer. Kul! På eftermiddagen åkte Solla iväg och körde studenter i häst och vagn efter deras bal inne i stan, när hon kom tillbaka grillade vi, mums. Jag sålde lite aloe vera till henne med, skönt att få in lite pengar eftersom jag varit och shoppat fast jag egentligen inte hade råd. Men man måste ju ha kläder också, alla mina linner och t-shirts som jag hade är alldeles för korta = inte snyggt!

Binning satt i sadeln på Nisse Po också, första "ridturen" för honom! Kul att det var på Nisse eftersom han har bott hemma hos oss förut.. (Innan vi flyttade dit alltså)..

Idag (och igår) har Binning på sig sina gråa hänglsebyxor i storlek 68, dom har han fått av sin mormors mor. Till dom har han en helröd långärmad body som han fått av moster Camilla.

Idag är vi uppe hos Eva och Lasse, Henke lagar våran vanliga bil så vi kan besiktiga den imorgon eller när det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback