trimmat och otrimmat

Idag har jag kört med trimmern under staketen i hagarna. Eller ja, halva långsidan är kvar på den mindre hagen, snöret tog slut.. Det blev verkligen superfint, det ser så välskött ut och det är snyggt tycker jag. Jag har trimmat nere mot diken mot skogen till också + runt alla träd i allén. Proffsigt!

När Henke kom hem efter jobbet gick vi en promenad (på hans initiativ - underbart!) När vi kom hem åkte vi och handlade och Henke sa att jag inte fick köpa nåt godis. Skönt att han har tagit till sig av det jag sa igår att han också måste engagera sig i vad och hur mycket vi äter! (Framför allt med tanke på Binning och socker).. Här kommer otrimmat från rubriken in också, jag är i så dålig form just nu, orkar nästan ingenting så det var ju superskönt att vi kom ut på en promenad. Nu ska jag verkligen ligga i och se till att gå en vända ungefär varje dag.. Minst 5 dagar i veckan iallafall.

Jag har ringt Kjelle med, han kommer i nästa vecka och skor Carmencita, då ska jag börja rida igen också.

Idag har Binning legat naken på ett badlakan ute i skuggan (det var 26 grader varmt när jag vaknade!) och sen har han haft på sig sina röda Polarn och Pyret- byxor och sin Bamse- tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback