Våran dag..

Idag har jag hjälpt Solla och skriva lite papper på datorn.. Hade världens tur så jag fick färskpotatis och torsk till lunch också, mums. Innan jag åkte till Ikea fick jag en hink med färskpotatis och en bukett med blommor, några vita och en Maria-klocka.. Eller det var säkert 8 klockor på en stjälk alltså, söt.

IKEA köpte jag en naturvit rund matta som jag ska sätta fötterna på varje morgon (och natt) när jag vaknar och går upp, 2 röda handdukar till Binnings skötbord, en rulle med zebra- randigt omslagspapper och 5 vykort i klatschiga färger. Jag tänkte få lite inspiration till att måla om lite här hemma, men jag har inte berättat nånting för Henke än.. Jag var in på HM också, lämnade tillbaka det gråa linnet jag köpte när Camilla och David var här, en söm hade gått upp tyvärr. Får köpa ett nytt vid ett annat tillfälle. Nu passade jag på att köpa ett par coola jeans i storlek 74 till Binning. Ser ut typ som mina jeans från HM, därför var det ett måste att köpa dem + att det var halva priset på 98 kr= prisvärt! Binning fick två par vita strumpor med antihalkpluppar på med. Han stod på en stol hos Solla idag och han halkade omkring massor, jag tänkte att det säkert inte var så kul..

Idag har Binning på sig sin HardRockCafe- body, jeansen och ett par Bamse-strumpor.

Idag har jag lagt upp massa nya bilder, kolla förra inlägget med där är det lite bilder från midsommarafton.

Bild 1: Den här tavlan hängde i befälsbaracken på F I S i Karlsborg. Undrar om den föreställer min pappa?
Bild 2: Binning i gårdagens utstyrsel
Bild 3: Glass på Lappen i Hedemora, mums, mjukglass, pistage och daim.
Bild 4: Dagens inköp!




             

Kommentarer
Postat av: Ida

men Cattis då, de heter inte "antihalkploppar" det heter sockiplast och tavlan är fruktansvärt lik Jampen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback