barnuppfostran

Det verkar ju inte vara det allra lättaste, men om man prioriterar sakerna man tycker är viktigast och inser att barnen redan är färdiguppfostrade när dom når tonåren så ska allt gå bra. Allt enligt boken jag läser nu "Ditt kompetenta barn på väg mot nya värderingar för familjen" av Jesper Juul. Vi får väl se, jag hoppas att jag kan vara lite avslappnad iallafall och sen är det ett tag kvar också.

Annars vilar jag mest, har legat på sängen i en timme och försökt vila ryggen som jag har ont i. Tyvärr får jag ont när jag sitter här så jag antar att jag får gå och lägga mig igen. Trist!

Kommentarer
Postat av: Fiiiia

Hej! Ska den inte ta å hoppa ur snart, din bulle på magen? :) Puss

2006-03-27 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback