Bus- Binning

Idag har Binning varit med mig och bl.a. grejat i allén.

Han har haft på sig den blå-randiga bodyn och de vita strumpbyxorna. När vi var ute i allén fick han ha på sig den vita bomullsmössan också, han såg ut som en liten tönt! Dock en söt tönt, bör ju nämnas.

Annars så skulle jag byta blöja och då kissar ungen, jag tvättat honom med en tvättlapp och har precis torkat honom när han kissar igen OCH bajsar. Då fick Henke komma in och bada honom. Nu är dom där nere och har lite quality time tillsammans. Idag har Binning faktiskt sovit massor på dagen, skönt fast han somnar ju bara i famnen och vaknar oftast när man lägger ner honom. Han är för söt..

PS) Idag har jag skrivit två (2) inlägg på bloggen, så scrolla ner och läs det andra oxå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback