BVC- kontroll

Idag har vi varit på BVC på kontroll, vi skulle komma in så hon kunde kolla om han fortfarande var gul. Hon kollade på honom och sa inget om det så jag antar att det är lugnt. Lilla Binning väger numer 5410 gram vilket innebär att han har gått upp 560 gram sen förra veckan bara! Vilken bjässe!!

Eva skjutsade oss till Borensberg och sen var vi till Linköping en vända. Kul och Binning fick ett par jättefina röda byxorPolarn och Pyret för han fick bajs på sina andra. Det är ju rätt så självklart att han skulle få bajs på kläderna just idag, eftersom jag sa i bilen innan att jag egentligen borde packat ner ett extra ombyte ifall att. Men jag glömmer det hela tiden trots att jag tänker på det då och då..

Har satt in 525 kronor på banken idag, visserligen på mitt konto men jag ska göra Banken Via Internet nu och se om jag kan föra över pengarna till Binnings konto. Det är trots allt hans pengar!

Idag hade Binning på sig sin blå-randiga body, de ljusblåa byxorna, ett par vita strumpor och angora-sockorna. Men när vi kom in till stan tog vi av byxorna eftersom dom var bajsiga (förstås), som tur är hade han ju overallen så tills vi kom upp till Eva och Lasse fick han ha "bara" overallen på benen.

Nu ska vi ha familjemys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback