god mat!

Idag har jag gjort supergod lunch.. Eller ja, jag måste väl erkänna att det var brunch isåntfall.. Lax i ugnen med citronpeppar, salt och sen creme fraiche och sweet chili- sås på. Mums! Verkligen supergott, åt potatis och sallad till med förstås, jag har "stulit" receptet från Maria. Undrar vad jag ska äta nu..?! Kanske lax igen eller köttfärssås och fullkorns-spaghetti. Vi får väl se..

Henke är ute på jour just nu, det är lite trist att han måste åka iväg hux flux, men å andra sidan är det ju det han har betalt för under jour-veckorna.

Annars har jag varit ute och motionerat mig och Carmencita lite, promenad i 45 minuter. Kalas att komma igång lite, skönt för henne att röra sig lite och ha lite sällskap med. När vi kom hem grejade jag lite med henne, borstade och sådär. Nu går hon i den lilla hagen som är smockfull med gräs! Just det, på tal om Carmencita, jag måste ringa Kjelle med.. Bäst att ta tag i det snarast..

Binning har på sig samma kläder som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback