orutinerat

Ibland vet jag inte riktigt hur jag tänker. Jag tog med Binning upp hit till datorn i baby-sittern och ändå vet jag ju att han trivs bäst när han får sitta i baby-björnen. Nu har han precis somnat igen, efter att han fått sitta i mitt knä en stund. Undrar om han vaknar snart igen? Vi får väl se..

Idag var första dagen ensamma för oss, Henke började jobba idag som ni vet. Först sov vi halva dagen, för Binning har inte velat använda sin napp inatt utan det skulle vara tutte och det innebar att jag inte heller fick särskilt mycket sömn. Inte många timmar i rad iallafall och det gjorde att jag var för trött för att gå upp och äta på natten och det är ju en bra start på en ond cirkel. Vi var i sängen till kl.12.30 ungefär, men då hade jag ätit frukost och lunch så det var väl ok ändå.

Annars har dagen varit superlugn, vi var ut på en promenad i en timme med grannen Anna-Karin och hennes dotter Andrea som är ungefär 10 månader. Kul med sällskap och bra att jag pallrade mig iväg, för det har verkligen fuskats med promenaderna på sistonde. Ett tag tänkte jag inte ens gå idag, men sen kom solen fram och då blev jag genast lite mer motiverad! Hoppas det fina vädret håller i sig nu, jag blir inte särskilt motiverad att gå ut när det regnar..

Idag har Binning på sig en vit body med en svamp och ett hus på, sina blå- och grönrandiga byxor och angora-sockorna som han fått av Eva. Dom var så mjuka och mysiga, tänkte att dom kunde värma hans kalla små tassar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback