Lite uppdatering kanske är på sin plats..

Det är så jävla körigt just nu, ständigt fullt upp jag har inte en aning om vart dagarna tar vägen..? I måndags jobbar jag 15-20.15 har jag för mig, det gick bra i varje fall. Tisdagen var ledig men då gjorde jag också nånting, kan dock inte komma på vad just nu, onsdagen var också jobb: 11.10-16.55. Binning har varit hos Solla och Maria när jag jobbat den här veckan. Annars har jag hunnit med att gå på IKEA (idag) och shoppat lite ljus, servetter, ljushållare och en back till Binnings leksaker. Kul! Jag har varit till Cissi och hälsat på, lunchat med Lena, tittat på en hund som vi inte ska köpa.

Jag är verkligen sugen på att skaffa hund efter att vi varit hos Johnny, Lena och Felicia i helgen. "Alla" har hund och jag vill också ha en, det här var dock fel ras, ålder och kön så det kändes inte särskilt aktuellt. Han ville inte ens komma fram och hälsa. Jag vill ha en blenheim-färgad tikvalp av rasen Cavalier King Charles Spaniel, du som har en kan ju hojta!

Just nu håller jag på och bakar bröd, Henke sitter och väntar på mig i tv-soffan och jag antar (och hoppas) att Binning ligger och sover i sängen.

Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att hinna ladda upp nya bilder i helgen, om jag hinner.. Jag ska jobba båda dagarna.

Hoppas alla som läser mår bra, skriv gärna en kommentar när du varit här!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå ha hund. men inte en spaniel, ogillar starkt den sorten. men smaken e som baken, delad. tur det. jag vill nog ha en mellanstor hund, ingen liten gaphalsig jack russell, inte heller stor grand danois. får se om jag hittar min "drömhund" om man nu kan skriva så?! nu ska jag åka hem från jobbet. kram på er i kylan

2006-11-02 @ 21:00:13
Postat av: annika

förra inlägget e från mig. glömde visst skriva namn. sorry

Postat av: Helene

Ja e oxå hiimla sugen på hund, fast ja vill ju ha en rottis hane.. =) Men det e på väg, våren 07 födds det en kull i stockholm, se om det kan passa då.. :) Hoppas ni mår bra! Vi mår kanon, straxt ut o åka pulka! Kram på dej/er!!

2006-11-03 @ 09:46:32
Postat av: Ida

Låter verkligen som att du har det fullt upp men håll ut, om 18 år lugnar det ner sej :)

2006-11-03 @ 09:53:01
URL: http://stammen.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej! jag vill också ha en vovvsing :) En liten söt terrier eller nåt sånt! Trevlig helg, slit inte ut dig sis! Kramar! :)

2006-11-03 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback