mest jobb..

fast inte än, som tur är.. Idag jobbar jag kl.16.30-20.25, missar Mickes kalas som börjar nån gång då.

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, Henke och Eva pratar om cross-bussen som Micke och Lasse ska hämta på söndag. På andra sidan Vänern, det är verkligen jättelångt. Idag har jag varit i stallet, pratat med Kjell (som tänkte komma under eftermiddag och sko Carmensita, vilket ju inte fungerar för mig), varit på Tornby med Henke och köpt massa saker.

Här näst tänkte jag att jag ska ta en dusch, vi har 14 grader i köket och badrummet och då vill jag inte duscha där. Burr. Eva har alltid omkring 25 grader inne och i princip obegränsat med varmvatten- underbart!

Kommentarer
Postat av: hellen

Brrruu... lät inte varmt, du får komma hit ja har oxå obegränsat o dessutom betalar ja inget för det.. =) Kram

2006-11-03 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback