vart tar tiden vägen?

Det var typ en vecka sen jag uppdaterade, känns det som.. Idag har jag ridit på morgonen och precis duschat av mig all hästlukt, om 10 minuter ska jag slänga mig i bilen och åka till jobbet. Idag jobbar jag 12-18.30. Stängning alltså, det är skönast att ha den långa dagen på lördagen och den kortare dagen på söndagen. Fast den här helgen var tanken att mamma o co skulle komma, men det blir en annan helg istället. Efter nyår antar jag eftersom jag jobbar varje helg utom julhelgen.

Det går superbra bra att rida, idag har jag galopperat, hon var pigg. Förstås.

Annars är det lugnt, Binnings lilla tand har kommit upp ännu mer och förmodligen är det en till på gång eftersom han inte sover särskilt mycket på nätterna= jag får inte sova särskilt mycket heller. Men det är ju en begränsad period som tur är.

Nu måste jag sticka!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejje! Stackare.. Förstå hur du känner det där med tänderna, det e jobbigt att inte få sova! imorgon kommer min prins hem!! Hörs i veckan! Kram

2006-11-18 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback