Chokladkakan..

Om ni har väntat på att få höra fortsättningen om chokladkakan så kommer den här: Det blev ingen chokladkaka för jag köpte en dagens istället. Det var pasta med fläskfilé och currysås, med wokgrönsaker till. Mums! Kul att träffa Ellinor och Moa, Erica och Theodor (stavning?), vi fikade/ lunchade och sen gick vi lite på stan. HM, Kappahl, Sportif och en nyöppnad barnaffär med märkeskläder och möbler m.m. Därifrån kommer Binning önska sig några grejer i julklapp tänkte jag (det gäller att vara ute i tid)..

Annars har jag och Binning varit i stallet och städat ordning på alla grejerna vi kastade in där igår. Det blev kalasbra och allting fick plats också, konstigt nog.

Jaha, just nu är det total hysteri på nedervåningen. Jag måste förmodligen ner och avlösa herr fader som försöker söva herr hysterisk. Varför är han hysterisk? Varför vaknar han på natten och är hysterisk? Och hur ska det gå att jobba när man knappt får sova?


Kommentarer
Postat av: Ida

1000 tack. Jag är jätte nöjd!
Hoppas ni lyckats få "Herr Hysterisk" att sova till slut och att allt är bra med er! kram

Postat av: annika

ok det där med att jobba o inte få sova är ingen bra kombination. vet jag av egen erfarenhet. men barnen växer o med tiden sover de väl hela nätterna, förhoppningsvis. jag tycker själv att det va som att leva i en bubbla med barnet tills ca 6-7 månaders ålder. efter det va de som att vakna upp ur en dvala, ett vinteridé. man fick plötsligt ett liv! nora ville inte amma lika ofta, jag fick sova mer på nätterna. en gladare mamma blev jag. hoppas att ni hade en rolig träff. jag vill gärna bli frågad i god tid, så att jag kan ställa in allt annat för en babyträff med er. /Annika

2006-10-02 @ 20:48:46
URL: http://baluba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback