Fortfarande fullt upp..

Fast inte stressigt på nåt sätt alls faktiskt och det är skönt! Nu är vi nere i Svenljunga utanför Borås, hos Johnny, Lena och lilla Felicia. Vi åkte från Lkpg vid kl.7 imorse ungefär, vi fick gå upp sjukt tidigt men så är det ibland.. Kl.10 var vi i Gällstad och köpte massa kläder på Lager 157. Jag köpte: ett par Pour-jeans, med hög midja, stuprör. En Frank Dandy- tröja med tryck på ryggen, grå. En "mörkt" mintgrön Paul Frank t-shirt med roligt tryck, två par svarta trosor, en röd mössa med en vit stjärna på, ett nytt nyckelband (också rött- jättefint). Sist men inte minst köpte jag ett vanligt vitt trikå-linne med brottarrygg. That´s it. Ungefär 1100 kronor fattigare, men mycket rikare på roliga kläder..

Fröken Pastej: Ja tack gärna, jag slår en pling på typ måndag när jag pratat med jobbet och lagt upp min vecka där.

Nu måste jag gå och umgås lite känner jag, men eftersom det finns bredband här kommer jag förmodligen uppdatera lite oftare under helgen än vanligt, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejje.. ja vet, är oxå fattigare än någonsin på pengar, men rikare på kläder.. =) men det är vi värda! ha en bra helg.. Kram kram

2006-10-27 @ 15:45:46
Postat av: Lotta

jag var på lager 157 för typ två månader sedan, men hittade inga jeans (vi var på genomresa med ikea så det gjorde inte så mycket då) - kanske för att man gått upp ett par kilo (eller tio) i vikt och man itne längre kan ha sin gamla stl (som det fanns massa byxor i - typsikt!)... hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback