I love new stuff!

Idag har vi varit med Madeleine och shoppat, trots att jag var och fortfarande är, jätteförkyld. Jag hade ju presentkort på HM, hittade en lila v-ringad tröja där. Jag köpte en guld- och vitrutig sjal och ett "pärl"-halsband också. På barnavdelningen köpte jag en röd jul-pullover med marinblå, vita och rosa rutor och en vit tröja till Binning. Binning fick en bok på bokhandeln också, djuren och deras ungar. Medan vi väntade på Henke (Madeleine började jobba kl.15) gick vi på IKEA, jag köpte 4 söta värmeljushållare och ett 5-pack med vykort. Jag ska fixa kort på åtminstonde värmljushållarna framöver, men först ska jag undersöka varför det står "Databasen behöver mer minne!" i en inforuta på min blogg. Dom vill säkert få mig att betala för att blogga, så jag får mer utrymme. Hmm, jag antar att det finns fler fördelar också med att betala för bloggen, men alltså jag ska börja betala på mitt gymkort nu.
Jag har inte ens varit på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback