idag är första dagen på resten av mitt liv

och vad har jag då gjort?! Jag gick upp och åt havregrynsgröt (tack Camilla för tipset) och efter den nyttiga frukosten åkte jag och Binning till stallet, B somnade i vagnen och jag red Carmensita i "paddocken". Paddocken är en inhägnad del av gräsmattan som sluttar väldigt mycket- perfekt att rida i just nu eftersom hon inte har några skor. Det gick bra både med hennes hovar och ridningen, jag red alla ridvägar jag kunde för att fördriva tiden, sen red jag lite slalom m.m.

Annars har jag diskat, hittat den andra döda musen som Henke ska ta bort när han kommer hem, plockat in i skafferiet igen. Det ser fortfarande ut som kriget här hemma, Henke har lovat att dammsuga (i måndags förra veckan) och det ska han väl göra imorgon tror jag. Det gick kasst på folkracetävlingen, bilen gick sönder efter första heatet där han f.ö. kom 4:a.

Nu ska jag strax ringa och gratta min mormors man John på hans födelsedag tänkte jag. Kanske kika efter om Binning vaknat.

Idag har Binning på sig röda PoP-byxor, gröna PoP-strumpor, den ljusblåa stålmannen-bodyn, hoodien från "little dragon"-setet + fleecetröja och byxor när vi är ute.

Binning!

Binning på sin halvårsdag, 12 okt.


nytt inlägg längre ner . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback