Jobbe..

Idag är ju första dagen på jobbet. Utbildning på IKEA mellan kl.15-20. Det ska bli kul och intressant, om jag har tur kanske jag hittar 100 000-kronorsmannen på IKEA innan jag börjar? (Nån tävling på Mix Megapol).

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, vi ska snart käka lunch. Jag tänkte åka vid kl.14.15 ungefär, det känns viktigt att komma i tid, speciellt idag när det är första dagen.

Idag har Binning på sig de ljusblåa mysbyxorna från HM, en röd långärmad body också från HM + strumpor från PoP. Jag har på mig gråa stuprör, ett vitt linne, en grön "farfarströja", ceriserosa strumpor och allt är från HM + ett par gråa sockor från Estland med små katter på.

Kommentarer
Postat av: Helene

Lycka till..
Önskar det all lycka! =) Hoppas det går bättre för dej än för mej..
Det var inge jobb för mej, o det verkade vara såå oseriöst, har inte fått ngt schema o ja har inte fått tag på dem än.. lustigt!!
Kram kram...

2006-10-03 @ 12:54:34
Postat av: Lotta

hey! hoppas det går bra på utbildningen! jag jobbar i morgon, är du där då? =0)
kram och puss

Postat av: Ida

Lycka till nu, ge järnet! =)

2006-10-03 @ 15:40:10
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback