Köttfärslimpan..

Idag har jag gjort hemmagjord barnmat till Binning och han älskade den. Köttfärslimpa, potatis och morötter mixrade till puré, det såg inte så gott ut men Binning gillade det skarpt. Bra det..

Annars har jag mest känt mig trött och varit täppt i näsan. Jag har läst i alla mina tidningar och kollat på "Gone in 60 seconds" och kutat runt i köket: lagat mat, diskat, matat Binning osv. Nina mockade åt mig idag, vi har alltså inte varit i stallet. Hon skulle mocka åt mig imorgon med sa hon eftersom jag inte vad särskilt pigg, men jag borde pallra mig iväg dit ändå och rykta henne iallafall. Vi får se hur det blir med den saken, Henke har nämligen bilen.

Jag längtar till en varm sandstrand vid ett turkost hav och ljumma vindar. Annars vill jag åka på en weekend till typ Prag eller nåt. Resa..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå sis!
Jag skulle också vilja ha din hemlagade mat, köttfärs limpa låter supergott! Avstår dock från morortspuren.. :S
Resa nappar jag även på! New York skulle jag inte säga nej till! :)
Imorgon ska jag fika med mina jobbisar :)
Hadek alas, puss!

2006-10-17 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback