Lite nya bilder..

Idag och igår har jag promenerat.. Igår var vi till Regina och Anders, dom var här först och hämtade nån grej till Anders folkracebil och sen hängde vi på dem hem. Dom flyttade in i sitt nya hus i augusti om jag inte minns helt fel, sen ska dom ha barn i februari också. Kul. Vi stannade till hos Solla och hämtade mina täcken på vägen upp till Eva och Lasse, sen var vi till Madeleine och Gunnar och käkade pizza.

Idag har jag gått bort till stallet och pratat med Nina, sen körde vi dit massa stallsaker, jag får köra en vända till imorgon. Nu är garderoben och de flesta grejerna där iallafall. Vi har handat lite med. Nu tänkte jag slänga mig i soffan och slappa eftersom Binning vaknat och varit otröstlig flera gånger under natten.

Bilder: Carmensita äter äpplen, bilden är från igår..

hästen

Binning och Henke hos Regina och Anders.

Binning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback