Lite senare...

...och ännu lugnare i Svenljunga. Superskönt, jag är verkligen avspänd känner jag och det behövs efter den här terror-veckan. Jag har inte hunnit med nånting, tvättkorgen blev bara fullare och fullare men jag hann inte ens slänga in en maskin. Binning vill helst inte vara själv på golvet nu och jag kan inte bära ut båda honom och tvättkorgen till andra huset samtidigt. Dilemma.

Jag håller med
Helené, som kommenterat det förra inlägget, att vi hårt arbetande mammor förtjänar lite nya kläder! Det gör alla mammor, tycker jag. Oftast köper man ju massor till sitt/ sina barn och inte alls särskilt mycket till sig själv. Mina prioriteringar är oftast: mat först, sen kläder till Binning, efter det kommer väl grejer till huset och sist kläder till mig tror jag.

Nu skulle vi fika lite och efter det ska vi klura ut nån middagsmat. Killarna pratade om tacos, men vi får se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback