Min helg..

Vart tog blogg-helgen vägen? Helt plötsligt är det söndag och jag har inte bloggat sen i fredags vid lunchtid.
Fredag: Det gick bra att jobba, vi hade säkerhetsutbildning, ergonomi m.m. Jag såg
Lotta (hårt arbetandes) i köket när vi smet igenom köket till personalrestaurangen. Vi slutade lite tidigare, jag hann hem till Idol, skönt att varva ner i soffan när hjärnan är lite överarbetad sådär.
Lördag: Stallade in Carmensita när Eva och Lasse var hemma hos oss. Eva vaktade på Binning och Lasse hjälpte Henke med folkracebilen, som fortfarande inte är klar.
Söndag: Binning och jag åkte till stallet till kl.9 imorse och sen släppte vi ut Carmensita tillsammans med Godiva, det svarta new forrest-stoet. Framöver är det tänkt att Amadeus (ridponny) också ska gå med dem i hagen innan vi släpper in dem till resten av gänget: Lillan- shettis, Donna- nordsvensk, Jade- new forrest, Picasso- korsning, Amaretto-russ och Manilla (den andra inackorderingen) också korsning.
Idag städade vi iordning lite, flyttade min garderob från sadelkammaren till det gamla stallet. Jag kunde inte ta fram min sadel för garderoben stod i vägen.

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, vi har käkat pizza. Jag åt en Babylon, mumma. Kl. 19 ska jag vara i stallet och ta in kusen också, sen blir det väl lite mer rutin för henne så de kan ta in henne. Jag har tänkt att jag ska vara i stallet på morgonen för det mesta, den här veckan ska jag jobba mån (12-16.55), tis (15-20.25) och onsdag (16.30-20.25), jag ska gå brevid nu och sen kanske jag får fler tider i veckan med. Vi får se hur det blir. Lite cash blir det iallafall! Måste komma ihåg att ringa försäkringskassan..

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gummman! Kul att du kommit igång med jobbet.. Du vet inte om dem behöver fler folk.. =) Allt bra annars eller? Måste prata ngn dag! Kan höras ngn förmiddag. Kram kram

2006-10-08 @ 19:38:59
Postat av: Helene

Hej!
Hittade ngt för er.. =) hihiihh
http://www.blocket.se/vi/9633188.htm?ca=14_s

2006-10-09 @ 17:29:38
Postat av: Lotta

nämen - såg du mig?! =0) hehe. det var MASSOR hos oss i fredags. ojoj. men vi sålde förbannat bra! nästan som en vanlig lördag.
jag såg inte dig =0( nästa gång får du ropa lite ;0) så jag kan vinka i alla fall. hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback