Utmaningen från Ida

Tio första
Första bästa kompis:
Ida förmodar jag.
Första bil: Ingen egen, just nu "familjens" 740s
Första kärlek: Anders
Första husdjur: katten Cattis och hunden Stoja
Första semester: vet ej, kanske tyskland?
Första jobb: plockade jordgubbar
Första köpta skiva: svårt, kommer inte ihåg.. förmodligen Roxette tror jag, annars nåt pinsamt.
Första riktiga kyss: kommer inte ihåg.. är det ett måste att komma ihåg sin första?
Första piercing: öronen är det enda jag haft, om det räknas.
Första konsert: Rocktåget skulle jag tro.

Nio sista
Sista alkoholdrycken: Smirnoff Ice på min systers student -05
Sista bilfärd: till och från stallet idag
Sista filmen du såg: X- men III the last stand
Sista bubbelbadet: jättelänge sen
Sista spelade cd: Christina Augilera Back to Basics
Sista gången du grät: inte så länge sen, förra månaden.
Sista måltiden: varm macka med kantareller

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Varit på tv? möjligen Bengan´s lokalTV (hehe)
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej
Haft ett one night stand? nej
Busringt till nån? ja

Sju saker du har på dig:
bh
två strumpor
mysbyxor "haremstyle"
trosor
tröj-jacka
hårsnodd

Fyra personer du kan berätta allt för
Henke
Sarah
Pappa
Helené

Tre val
Svart eller vit?
vet ej
Sommar eller vinter? vinter
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör
Resa och skaffa ett stall.

En sak du ångrar
Hemligstämplat

Nu utmanar jag
Lotta, Annika, HelenéSonja och Malin

Kommentarer
Postat av: Dirty_JB

Har du syndat nån gång?

Postat av: Anonym

hm, dessa utmaningar!!! jag skulle aldrig komma upp i 4 st att kunna berätta allt för...

2006-10-16 @ 21:04:51
URL: http://luba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback