äntligen!

hurra! Äntligen har jag fått massa kommentarer på ett inlägg, jag är så glad.

Intervjun igår då. Det kändes som att det gick bra, det kändes som att det gick bra för alla 5 som var med på gruppintervjun. Först fick vi börja med att göra en prioriteringsuppgift, först själva och sen tillsammans. Det fungerade jättebra, dom andra var trevliga med (fördel eller nackdel)? Sen fick vi läsa igenom 5 frågor och svara på dessa, en fråga var "När fick du bra service senast? Varför var det bra service? När fick du dålig service senast och varför var det dålig service?" . Sen frågade de lite kortfrågor. Jag sa att jag ville bli chef och peka med hela handen och det var tydligen bra eftersom dom hade stor åtgång på chefer. På varje IKEA-varuhus som startas ute i världen vill de ha en svensk chef på, som ambassadör tydligen (som jag förstod det).

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse, vi har käkat pizza/ kebabtallrik tll lunch. Ikväll blir det slappa framför tv:n och kolla på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback