Banken..

Idag har vi varit på banken i Ljungsbro och tagit bort topplånet. Först var bankdamen lite tveksam, men som tur var hade ju Lasse tagit ut lite färgbilder till oss. Hon blev jätteimpad och sa att det ju var värt en miljon. Skönt att hon sa så, även fast huset inte är värt riktigt så mkt. Vi ska ta ut en värderare sen när vi är lite mer klara. Och så fort jag har ett fast jobb kan vi låna pengar till ett stall, nu ska jag ta och göra lite seriösa undersökningar och kolla hur mycket mitt stall kan tänkas kosta och sådär! Jag har tänkt att vi ska bygga stall i sommar, men vi får se hur det blir med den saken. I april tänkte jag ha utvecklingssamtal på IKEA och fråga om fast tjänst. Nu vet ni allt om mitt liv och mina planer för tillfället.

Annars är vi (hela familjen) uppe hos Eva och Lasse, Eva är däremot i Ljungsbro och barnvaktar Alex, Max och Obelix. Vi tänkte strax åka dit och avlasta henne lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback